Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na stanowisko
Asystent wspierający opiekunów osób niesamodzielnych
w wymiarze ¾ etatu w projekcie „ AKTYWATOR”
W ramach realizacji projektu Działania 06.02.Usługi Społeczne
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego
na lata 2014-2020
- Wymagania formalne niezbędne:
- kandydat posiada wykształcenie średnie;
- kandydat posiada wykształcenie typu policealnego zawierające podstawy programowe oraz program nauczania ww. zawodu;
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
- nieposzlakowana opinia;
- kreatywność, dyspozycyjność, asertywność.
- umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
- umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kat. B;
- umiejętność zarządzania projektami zewnętrznymi (unijnymi).
- Wymagania merytoryczne:
- znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2016r. poz. 930 z późn. zm.)
- Zakres wykonywanych zadań:
- Praca z osobami niesamodzielnymi i ich rodzinami;
- Realizowanie zadań w formie teleopieki;
- Praca z wolontariuszami;
- Realizowanie wytycznych w zakresie realizacji projektu;
- Dokumentowanie wykonywanych zadań;
- Wymagane dokumenty:
- CV oraz list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje (dyplomów, kursów, szkoleń, doświadczenia zawodowego)
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. z 13 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm).
- Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy w terminie do 24.05.2017 r. przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku ul. Mestwina 32, 84-100 Puck lub złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie PCPR w godzinach od 7,30 do 15,30 z dopiskiem: Nabór na stanowisko Asystent wspierający opiekunów osób niesamodzielnych.
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
- Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o terminie której zostaną poinformowane telefonicznie.
- Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 902 z późn.zm).
Dyrektor PCPR
mgr Ewa Weiss-Miller