Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na stanowisko
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
w wymiarze pełnego etatu
- Wymagania formalne niezbędne:
1) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji;
2) kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle
przestępstwo skarbowe;
5) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych;
- Wymagania merytoryczne:
1) znajomość ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy
zastępczej ( Dz.U. z 2017r. poz. 697 z późn.zm.) oraz aktów wykonawczych do niej,
2) znajomość ustawy – Kodeks rodzinny i opiekuńczy.
3) znajomość ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2016r. poz.930 z późn.zm.)
- Wymagania dodatkowe:
1) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
2) odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
3) wysoki stopień empatii;
4) nieposzlakowana opinia;
5) kreatywność;
6) umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
7) prawo jazdy kat. B
8) umiejętność pracy w zespole.
- Zakres wykonywanych zadań:
Zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
- Wymagane dokumenty:
1) CV oraz list motywacyjny;
2) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje;
3) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art.233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe;
4) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw
publicznych;
5) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922), oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016r. ,poz. 902 z późn.zm).
- Termin i miejsce składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty należy w terminie do 01.12.2017 r. przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku ul. Mestwina 32, 84-100 Puck
lub złożyć osobiście w zaklejonych kopertach w sekretariacie PCPR w godzinach od 7:30 do 15:30 z dopiskiem: Nabór na koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej
2) Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.
- Informacje dodatkowe:
1) Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na
rozmowę kwalifikacyjną, o terminie której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu.
Dyrektor PCPR
mgr Ewa Weiss-Miller