Puck, dnia 03.08.2020r.
Ogłoszenie o naborze
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w wymiarze ½ etatu
1. Oferty na ww. stanowisko mogą składać osoby, które spełniają wymagania niezbędne:
-
posiadają obywatelstwo polskie;
-
mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;
-
nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe; -
posiadają nieposzlakowaną opinię;
-
posiadają wykształcenie wyższe- ukończone studia magisterskie na kierunku prawo lub administracja;
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość zagadnień z zakresu organizacji i funkcjonowania Powiatowych Zespołów ds. Orzekania o Niepełnosprawności oraz zadań realizowanych przez te Zespoły;
-
znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;
-
znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; -
znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
-
komunikatywność;
-
obsługa komputera i urządzeń biurowych;
-
wysoki stopień empatii;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie dokumentacji Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności; -
analiza formalno-prawna złożonych wniosków;
-
przetwarzanie danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
nadzór nad poprawnością formalno-prawną przygotowanych w Zespole pism
i orzeczeń; -
kontrola pod względem formalno-prawnym pracy wykonywanej przez członków składów orzekających Zespołu;
-
wykonywanie innych zadań związanych z pracą, a zleconych przez przewodniczącego Zespołu.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
-
miejsce pracy: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, przy ulicy Kolejowej 7C, parter. Bezpieczne warunki pracy;
-
stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze oraz przemieszczaniem się w budynku i na zewnątrz. Pomieszczenia zlokalizowane na parterze budynku. Budynek posiada windę;
-
stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe ( drukarka, kserokopiarka, telefon, faks, niszczarka do dokumentów). Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe. Do uciążliwych czynników na stanowisku należą: wymuszona pozycja ciała, obciążenie układu mięśniowego-szkieletowego, obciążenie wzroku, presja czasu. Nie występują bariery architektoniczne w dotarciu do pomieszczeń biurowych.
5. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony do 31 grudnia 2020r. - pół etatu z dalszą możliwością przedłużenia.
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 Ustawy
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2018 poz. 1260
z późn. zm.), umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
W czasie trwania tej umowy organizuje się dla pracownika służbę przygotowawczą, trwającą nie dłużej niż 3 miesiące i kończącą się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem do dalszego zatrudnienia pracownika. Rozporządzenie z dnia 15 lipca 2003r. W sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 2027 i Dz. U. z 2020 poz. 534.) członkowie powiatowego zespołu ds. orzekania o niepełnosprawności są zobowiązani w trakcie zatrudnienia odbyć szkolenie zgodne z programem opracowanym w oparciu o minima programowe, o których mowa w § 27 ww. rozporządzenia i złożyć z wynikiem pozytywnym test sprawdzający w zakresie objętym szkoleniem.
6. Wymagane dokumenty:
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-
list motywacyjny oraz życiorys zawodowy (CV);
-
kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie na kierunku prawo lub administracja;
-
kopia dokumentów dotyczące poprzedniego zatrudnienia-świadectwa pracy;
-
oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną dotyczące spełniania wymagań: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu
z pełni praw publicznych, o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem;
Wszystkie oświadczenia oraz inne dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku w skrzynce na korespondencję przy okienku- wejście od windy do dnia 21 sierpnia 2020 roku w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,, Nabór na sekretarza PZON’’ lub wysłać pocztą tradycyjną na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, ul. Kolejowa 7C 84-100 Puck
Oferty, które nie będą spełniały wymagań formalnych oraz , które wpłyną do Urzędu po dniu 21 sierpnia 2020r. nie będą rozpatrywane.
W przypadku dodatkowych pytań odpowiedzi będą udzielane pod numerem telefonu 507 066 895.
Dyrektor PCPR
mgr Ewa Weiss-Miller