DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

INTERWENT KRYZYSOWY

w wymiarze 1/1 etatu,

 zatrudnienie w ramach projektu

„System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”

umowa na czas określony

 

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie co najmniej średnie;
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • pierwszy kontakt z klientem, zapewnienie odpowiednich warunków i poczucia bezpieczeństwa dla osoby w kryzysie z poszanowaniem jej aktualnej sytuacji życiowej oraz stanu psychofizycznego
  • udzielanie pomocy osobie znajdującej się w sytuacji kryzysowej poprzez wstępne rozpoznanie tematyki problemu i przekierowanie do odpowiedniego specjalisty
  • wspieranie i motywowanie klienta do skorzystania z oferowanej pomocy lub jej kontynuacji
  • udzielanie informacji o ofercie pomocowej w OIK
  • udzielanie informacji o innych instytucjach pomocowych na terenie powiatu puckiego świadczących pomoc w zakresie pomocy społecznej
  • pomoc w sporządzaniu dokumentacji klienta
  • koordynowanie pracy administracyjnej w OIK
  • interdyscyplinarna współpraca z przedstawicielami instytucji pomocowych z terenu powiatu puckiego i innych
  • prowadzenie kalendarza spotkań klientów ze specjalistami
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-INTERWENT KRYZYSOWY”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 14.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 05.07.2023 r.

 dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Magdalena Grabińska