DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
INTERWENT KRYZYSOWY
w wymiarze 1/1 etatu,
zatrudnienie w ramach projektu
„System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”
umowa na czas określony
1. Wymagania niezbędne
- kandydat posiada wykształcenie co najmniej średnie;
- kandydat posiada 2-letnie doświadczenie;
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
- wysoki stopień empatii;
- kreatywność, dyspozycyjność;
- umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole.
- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- pierwszy kontakt z klientem, zapewnienie odpowiednich warunków i poczucia bezpieczeństwa dla osoby w kryzysie z poszanowaniem jej aktualnej sytuacji życiowej oraz stanu psychofizycznego
- udzielanie pomocy osobie znajdującej się w sytuacji kryzysowej poprzez wstępne rozpoznanie tematyki problemu i przekierowanie do odpowiedniego specjalisty
- wspieranie i motywowanie klienta do skorzystania z oferowanej pomocy lub jej kontynuacji
- udzielanie informacji o ofercie pomocowej w OIK
- udzielanie informacji o innych instytucjach pomocowych na terenie powiatu puckiego świadczących pomoc w zakresie pomocy społecznej
- pomoc w sporządzaniu dokumentacji klienta
- koordynowanie pracy administracyjnej w OIK
- interdyscyplinarna współpraca z przedstawicielami instytucji pomocowych z terenu powiatu puckiego i innych
- prowadzenie kalendarza spotkań klientów ze specjalistami
- przygotowywanie danych do sprawozdań.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy – pełny etat;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
- Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
- kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kolejowa 7 C
84-100 Puck
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko-INTERWENT KRYZYSOWY”
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 14.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).
Załącznik do pobrania: Kwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB
Puck dnia 05.07.2023 r.
dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Magdalena Grabińska