DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
OD REFERENTA DO SPECJALISTY
w Zespole Finansowo-Administracyjnym
w wymiarze 0,5 etatu,
umowa na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślony
1. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie min. średnie;
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
- Znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
- Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność;
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemu pieczy zastępczej oraz innych ustaw dot. zakresu obowiązków;
- Znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, o finansach publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- Kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
2. Wymagania dodatkowe:
- Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowej;
- Rzetelność i odpowiedzialność;
- Bardzo dobra komunikatywność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania różnorodnych zadań;
- Dyspozycyjność;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Inicjowanie i realizacja badań społecznych na potrzeby komórek PCPR;
- Opracowywanie, monitoring i ewaluacja strategii, programów i modeli w obszarze zabezpieczenia społecznego we współpracy z partnerami;
- Obsługa programów realizowanych w PCPR in. strategii rozwiązania problemów społecznych, programu na rzecz wsparcia osób niepełnosprawnych, programu przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony osób doświadczających przemocy domowej, programu oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc domową, program rozwoju pieczy zastępczej;
- Sporządzanie rocznego sprawozdania opisowego z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, oceny zasobów pomocy społecznej, sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej;
- Współudział w tworzeniu nowych rozwiązań, innowacji w zakresie realizacji usług społecznych i fakultatywnych, przygotowywanie danych do sprawozdań;
- Sporządzanie sprawozdań w Centralnej Aplikacji Statystycznej.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy – pół etatu;
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
- Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
6. Dodatkowe informacje
Oferujemy:
- Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji;
- Dodatek motywacyjny.
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Udział w szkoleniach zgodnie z zakresem obowiązków;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Pracę w przyjemnej atmosferze.
7. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Życiorys – curriculum vitae;
- Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
- Kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
- Kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 13.11.2025 r. do godz. 13:00, pod adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kolejowa 7 C
84-100 Puck
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko- OD REFERENTA DO SPECJALISTY ”
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 13.11.2025 r. o godzinie 13:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193. Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).
Załącznik do pobrania: Kwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB
Puck dnia 24.10.2025 r.
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Agnieszka Szenk