Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Aktualności
  • Oferty pracy
  • Orzecznictwo
    • Karta Parkingowa
    • Legitymacja osoby niepełnosprawnej
  • Niepełnosprawni
    • PFRON
      • Programy PFRON
      • PFRON dla Ukrainy
      • Likwidacja barier
      • Sprzęt ortopedyczny
      • Sprzęt rehabilitacyjny
      • Turnusy rehabilitacyjne
    • Projekty Unijne
  • Piecza zastępcza
    • Procedura kwalifikacyjna
    • Usamodzielnieni
      • Informator
      • Mieszkanie treningowe
    • Wolontariat
      • Współpraca - szkoły
    • Prawnik
    • Procedury zabezpieczania młoletnich w pieczy zastępczej w powiecie puckim
  • POIK
    • Powiatowy Program Korekcyjny
    • Schronienie
    • Grupa Wsparcia
    • Formy udzielanej pomocy
    • Kontakt i pomoc
  • Druki i formularze
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • SOM
search
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

    Dowiedz się więcej o działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

    Czytaj więcej...
  • Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności
    Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności

    Dowiedz się więcej o PZON.

    Czytaj więcej...
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    Dowiedz się więcej o PFRON.

    Czytaj więcej...
Previous Next

Najnowsze informacje

Nabór na stanowisko: KIEROWNIK PIECZY ZASTĘPCZEJ do 13.01.2025

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 02 styczeń 2025
Odsłony: 782

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

kierownik Zespołu ds. pieczy zastępczej

w wymiarze 1 etat- umowa na czas określony z możliwością przedłużenia.

 Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

84-100 Puck, ul. Kolejowa 7C

 

Warunki pracy na stanowisku:

Praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8- godzinnym

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
  2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  3. Wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego;
  4. Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
  5. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. Posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, praca socjalna, zarządzanie;
  7. Posiada 3 letni staż w pomocy społecznej;
  8. Znajomość przepisów z zakresu:
  9. ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy;
  10. ustawy o pomocy społecznej;
  11. ustawy o samorządzie powiatowym;
  12. kodeksu postępowania administracyjnego;
  13. kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej;
  2. Doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowniczymi;
  3. Umiejętność sprawnej organizacji pracy a także umiejętność pracy w zespole;
  4. Odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, kreatywność;
  5. Bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych (WORD, EXECEL);
  6. Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
  7. Umiejętność pracy pod presją czasu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi:

  1. Kierowanie i nadzór nad pracami Zespołu ds. Pieczy Zastępczej,
  2. Zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania Zespołu,
  3. Ustalenie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy i nadzór nad prawidłowym, terminowym i zgodnym z prawem ich wykonywaniem,
  4. Zapewnienie właściwego podziału pracy pomiędzy stanowiskami pracy, nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników dyscypliny pracy oraz przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych,
  5. Nadzór nad planowaniem i realizacją pracy podległych pracowników w systemie zdalnym,
  6. Dokonywanie okresowych ocen pracowników zespołu i poszczególnych stanowisk pracy,
  7. Nadzorowanie i koordynowanie pracy koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej
    w Zespole ds. Pieczy Zastępczej,
  8. Przeprowadzenie kontroli wewnętrznej w Zespole,
  9. Udział w zespołach ds. okresowej oceny sytuacji dziecka wg potrzeb,
  10. Prowadzenie spraw dotyczących naboru i kwalifikacji kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzących rodzinny dom dziecka oraz dyrektorów placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego,
  11. Organizowanie szkoleń dla kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej niezawodowej, zawodowej, prowadzonych rodzinny dom dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo – wychowawczych typu rodzinnego oraz spraw dotyczących ich kwalifikacji,
  12. Prowadzenie spraw dotyczących szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze spokrewnione,
  13. Monitorowanie potrzeb rodzin zastępczych w zakresie wsparcia specjalistycznego w tym pedagogicznego,
  14. Organizowanie wsparcia specjalistycznego dla rodzin zastępczych i dzieci w nich przebywających,
  15. Organizacja i nadzór nad systemem informatycznym w zespole w tym bazy danych i programu POMOST, CRPZ,
  16. Opracowanie planu szkoleń dla pracowników Zespołu w celu podniesienia ich kwalifikacji i wnioskowanie do Dyrektora PCPR o udział w szkoleniach dla pracowników,
  17. Inicjowanie działań skutkujących usprawnieniem lub konieczną zmianą pracy nadzorowanej komórki,
  18. Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań Zespołu,
  19. Opracowanie zbiorczego sprawozdania z pracy koordynatorów rodzinnej pieczy zastępczej oraz z efektów pracy organizatora rodzinnej pieczy zastępczej,
  20. Występowanie do Dyrektora z wnioskiem i propozycjami wspierającymi pracę koordynatorów,
  21. Opracowywanie i realizowanie Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej,
  22. Współudział w tworzeniu Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych,
  23. Współpraca ze środowiskiem lokalnym w szczególności z ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz organizacjami pozarządowymi,
  24. Podpisywanie lub parafowanie korespondencji wychodzącej, zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwami,
  25. Przygotowywanie dla Dyrektora sprawozdań i zestawień statystycznych z zakresu działań na zajmowanym stanowisku,
  26. Współpraca z Ośrodkiem Interwencji Kryzysowej oraz zespołem Finansowo- Księgowym, Zespołem PON,
  27. Przestrzeganie przepisów prawa, wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w PCPR dotyczących zajmowanego stanowiska,
  28. Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie obowiązków,
  29. Nadzór nad powierzonym mieniem, nadzór monitorowanie danych w Centralnym Rejestrze Pieczy zastępczej w zakresie administracji.

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny oraz życiorys (CV);
  2. Kwestionariusz osobowy kandydata wg wzoru;
  3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  4. Kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie w przypadku zatrudnienia;
  5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  6. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
  9. Pisemna koncepcja pracy zespołu ds. pieczy zastępczej;
  10. Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

Inne informacje:

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum nie przekraczał 6%.
  2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa w siedzibie PCPR. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony w windę. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych jest dostępna w budynku na parterze. Praca związana z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku.
  3. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
  4. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. Z 23 lipca 2024 r. poz. 1282, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  5. Miejsce i termin składania dokumentów:
  6. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych
    i zaadresowanych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Kierownik Zespołu rodzinnej pieczy zastępczej’’ w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, ul. Kolejowa 7C (wejście od windy) lub pocztą na wskazany adres PCPR w terminie do dnia 13 styczeń 2025r. do godz.13:00.
  7. Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie kompletne nie będą rozpatrywane.
  8. W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one zniszczone.
  9. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
  10. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR Puck oraz na tablicy ogłoszeń PCPR Puck.
  11. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  12. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR w Pucku przez okres jednego miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR Puck nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w zespole finansowo-administracyjnym pod numerem 58 673 41 93, wew. 23.

Puck, dnia 02 stycznia 2025r.

Dyrektor PCPR w Pucku

Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 10.01.2025

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 23 grudzień 2024
Odsłony: 960

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PSYCHOLOG

w wymiarze 1/2 etatu, umowa na określony / nieokreślony

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • specjalistyczne poradnictwo oraz prowadzenie konsultacji psychologicznych, interwencyjne udzielanie pomocy psychologicznej.
  • diagnozowanie i opiniowanie.
  • dokumentowanie wykonywanych zadań,
  • przygotowywanie ocen i diagnoz rodzin zastępczych oraz dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej,
  • przygotowanie planu pomocy rodzin zastępczych,
  • wsparcie rodzin zastępczych,
  • współpraca z Zespołem rodzinnej pieczy zastępczej, rodzinami zastępczymi oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – niepełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 10.01.2025r. o godzinie 14:00., pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko-PSYCHOLOG”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 10.01.2025r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

 

Puck dnia 23.12.2024 r.

dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Agnieszka Szenk

Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 10.01.2025

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 23 grudzień 2024
Odsłony: 706

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PSYCHOLOG

w wymiarze 3/4 etatu, umowa na zastępstwo, umowa współpracy

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • specjalistyczne poradnictwo oraz prowadzenie konsultacji psychologicznych, interwencyjne udzielanie pomocy psychologicznej.
  • diagnozowanie i opiniowanie.
  • dokumentowanie wykonywanych zadań,
  • przygotowywanie ocen i diagnoz rodzin zastępczych oraz dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej,
  • przygotowanie planu pomocy rodzin zastępczych,
  • wsparcie rodzin zastępczych,
  • współpraca z Zespołem rodzinnej pieczy zastępczej, rodzinami zastępczymi oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – niepełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 10.01.2025r. o godzinie 14:00., pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko-PSYCHOLOG”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 10.01.2025r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 23.12.2024 r.

dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Agnieszka Szenk

Nabór na wolne stanowisko: KIEROWNIK POIK

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 13 grudzień 2024
Odsłony: 718

 

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

 

KIEROWNIK W POWIATOWYM OŚRODKU INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

w wymiarze 1 etatu, umowa na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślony

 

1. Wymagania niezbędne

  • pełna zdolność do czynności prawnych;
  • nieposzlakowana opinia;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • ukończone studia wyższe na 1 z wymienionych kierunków: psychologia, socjologia, pedagogika, resocjalizacja;
  • posiadanie specjalizacji z zakresu Organizacji Pomocy Społecznej;
  • co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostkach pomocy społecznej;
  • znajomość ustaw i regulacji: ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawy o pomocy społecznej, Rządowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej,

3. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • znajomość programów: e-dok;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętności kierownicze i organizatorskie;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • prawo jazdy kat. B

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • kierowanie pracą Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej;
  • organizowanie działań interdyscyplinarnych na rzecz osób i rodzin będących w stanie kryzysu;
  • organizowanie natychmiastowej specjalistycznej pomocy psychologicznej, a w zależności od potrzeb-poradnictwa socjalnego lub prawnego w sytuacjach kryzysowych;
  • diagnozowanie problemów klientów w zakresie potrzeb dostępu do specjalistów;
  • organizowanie i nadzór nad realizacją programów korekcyjno-edukacyjnych i psychologiczno-terapeutycznych;
  • opracowywanie, realizacja i monitoring programów służących działaniom profilaktycznym mającym na celu udzielanie specjalistycznej pomocy, zwłaszcza w zakresie promowania i wdrażania prawidłowych metod wychowawczych w stosunku do dzieci w rodzinach zagrożonych przemocą domową;
  • opracowywanie, realizacja i monitoring powiatowego programu przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony osób doświadczających przemocy domowej;
  • organizowanie działalności profilaktycznej wśród dzieci, młodzieży i ogółu społeczności lokalnej w zakresie problematyki przeciwdziałania przemocy, wzmacniania umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz promowania wzorców prawidłowego funkcjonowania rodziny;
  • współpraca ze wszystkimi podmiotami działającymi na rzecz osób i rodzin dotkniętych kryzysem,
  • podejmowanie działań mających na celu wzmacnianie kompetencji zawodowych oraz przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu przedstawicieli służb i instytucji realizujących zadania na rzecz rodziny-szczególnie w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej;
  • podejmowanie innych działań wynikających z rozeznanych potrzeb związanych z działalnością POIK;
  • planowanie i organizacja działań interwencyjnych w sytuacji zagrożenia kryzysem;
  • tworzenie i realizacja kampanii społecznych;
  • sprawozdawczość z zadań POIK;
  • inne sprawy bieżące;

5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

6. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy-1 etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne-(budynek wyposażony jest w windę);
  1. posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego w załączniku;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji-zgodnie
    z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Oferowane stanowisko jest kierowniczym stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście
w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku lub doręczone listownie w terminie do dnia 23.12.2024 r. do godz.13:00, na adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko: KIEROWNIK W POWIATOWYM OŚRODKU INTERWENCJI KRYZYSOWEJ

 

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki).

Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku w dniu 23.12.2024r.
o godzinie 14:00.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.

Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP oraz na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

 

 

Puck dnia 12.12.2024 r.

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Agnieszka Szenk

Strona 4 z 79

  • Strona startowa
  • Poprzednia strona
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następna strona
  • Przejdź na koniec

ePUAP - Załatw sprawę przez internet

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Logo Unii Europejskiej 

Facebook

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

Program "Aktywny samorząd"

  • Program: Dodatek do energii elektrycznej dla osób korzystających z koncentratora tlenu lub respiratora
  • Ankieta Ewaluacyjna "Aktywny Samorząd"
  • Program "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi"
  • Zarządzenie w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania ze środków PFRON
  • Program "Aktywny Samorząd"

Oferty pracy

  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 18.04.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 21.03.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG
  • Nabór na stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pucku

 ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

(058) 673 41 93

sekretariat@pcprpuck.pl

Na skróty

  • Mapa strony
  • Druki do pobrania
  • Legitymacje
  • Projekty unijne
  • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
  • Deklaracja Dostępności

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Strategie i programy

Popularne artykuły

  • Informacje kontaktowe
  • Polityka plików Cookie
  • Pomoc psychologiczna dla osób w kryzysie
  • Dla osób ubiegających się o orzeczenie o niepełnosprawności, legitymację lub kartę parkingową
  • Orzekanie o niepełnosprawności

© 2017 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • Profil na Facebooku

  • Napisz do nas

Obserwuj nas na

Przeczytaj artykuł: Obowiązek informacyjny RODO
Zapoznałam/em się