Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Aktualności
  • Oferty pracy
  • Orzecznictwo
    • Karta Parkingowa
    • Legitymacja osoby niepełnosprawnej
  • Niepełnosprawni
    • PFRON
      • Programy PFRON
      • PFRON dla Ukrainy
      • Likwidacja barier
      • Sprzęt ortopedyczny
      • Sprzęt rehabilitacyjny
      • Turnusy rehabilitacyjne
  • Piecza zastępcza
    • Procedura kwalifikacyjna
    • Usamodzielnieni
      • Informator
      • Mieszkanie treningowe
    • Wolontariat
      • Współpraca - szkoły
    • Procedury umieszczania małoletnich w pieczy zastępczej w powiecie puckim
  • POIK
    • Powiatowy Program Korekcyjny
    • Schronienie
    • Grupa Wsparcia
    • Formy udzielanej pomocy
    • Kontakt i pomoc
    • Poradnictwo prawne
  • Druki i formularze
  • Kontakt
  • BIP
  • SOM
  • Fundusze UE
    • Projekty Unijne
search
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

    Dowiedz się więcej o działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

    Czytaj więcej...
  • Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności
    Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności

    Dowiedz się więcej o PZON.

    Czytaj więcej...
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    Dowiedz się więcej o PFRON.

    Czytaj więcej...
Previous Next

Najnowsze informacje

Powiatowa Społeczna Rada do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Pucku- nabór

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 26 wrzesień 2025
Odsłony: 49

Nabór kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Pucku na lata 2026–2029

Starosta Pucki ogłasza nabór zgłoszeń kandydatów do Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Pucku na kadencję 2026–2029.

Rada jest organem opiniodawczo-doradczym, którego zadania obejmują m.in.:

  • inspirowanie przedsięwzięć wspierających integrację zawodową i społeczną osób z niepełnosprawnościami,

  • opiniowanie projektów powiatowych programów działań,

  • ocenę realizacji programów,

  • opiniowanie projektów uchwał i programów Rady Powiatu pod kątem ich skutków dla osób z niepełnosprawnościami.

Jak zgłosić kandydata?

Zgłoszenia należy składać w ciągu 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego.

 Adres do korespondencji:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

Zgłoszenie powinno być przesłane w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady do Spraw Osób Niepełnosprawnych w Pucku”.

Szczegółowe informacje znajdują się w ogłoszeniu opublikowanym w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego: Ogłoszenia i komunikaty | Starostwo Powiatowe w Pucku

Nabór na stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY (do dnia 10.10.2025 r.)

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 23 wrzesień 2025
Odsłony: 493

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PRACOWNIK SOCJALNY

w wymiarze 1/1 etatu,

umowa na czas określony, docelowo umowa na czas nieokreślony

 

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku praca socjalna,
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawy o pomocy społecznej 

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.  

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • praca socjalna z osobami doświadczającymi sytuacji kryzysowych
  • wszczynanie procedury „Niebieskie Karty”,
  • praca z osobami umieszczonymi w mieszkaniu interwencyjnym,
  • nadzór i koordynacja funkcjonowania mieszkania interwencyjnego,
  • opracowanie planu pomocy z osobami doświadczającymi kryzysu dostosowanego do indywidualnej sytuacji klienta,
  • interdyscyplinarna współpraca z przedstawicielami instytucji pomocowych na terenie powiatu puckiego i innych,
  • działanie na rzecz rozwoju OIK m.in. pozyskiwanie środków zewnętrznych,
  • promowanie informacji dotyczących oferty pomocowej OIK, przygotowywanie materiałów informacyjnych,
  • podnoszenie swoich kompetencji poprzez systematyczny udział w szkoleniach,
  • prowadzenie działalności edukacyjnej i szkoleniowej dla różnych grup odbiorców,
  • tworzenie i realizacja programów profilaktycznych,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowy Ośrodek Interwencji Kryzysowej przy Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Dodatkowe informacje

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji;
  • Dodatek motywacyjny w wysokości 1000 zł;
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Udział w szkoleniach zgodnie z zakresem obowiązków;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Pracę w przyjemnej atmosferze.

7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 10.10.2025 r. do godz. 13:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-PRACOWNIK SOCJALNY”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 10.10.2025 r. o godzinie 13:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: Kwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 23.09.2025 r.                                                                                                                                                                                                                                                    

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Agnieszka Szenk

Cyfrowa legitymacja osoby niepełnosprawnej

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 30 lipiec 2025
Odsłony: 338

Od 30 lipca, osoby z niepełnosprawnością znajdą cyfrowy odpowiednik swojej legitymacji w mObywatelu.

Aby wygenerować dokument należy wybrać Dodaj na ekranie głównym aplikacji, a później na liście Legitymację osoby niepełnosprawnej. Dokument pojawi się w aplikacji i będzie gotowy do użycia.

Co ważne, aby korzystać z cyfrowego dokumentu, trzeba posiadać aktualną, tradycyjną legitymację osoby niepełnosprawnej. Cyfrowy dokument nie zastępuje bowiem plastikowego, a stanowi jego cyfrowy odpowiednik. Posiadanie fizycznej legitymacji jest więc konieczne, a możliwość dodania jej cyfrowej wersji uzależniona jest od aktualności tradycyjnego dokumentu.

Również dla opiekuna

W aplikacji mObywatel użytkownik ma dostęp nie tylko do własnej legitymacji. Cyfrowy dokument osoby z niepełnosprawnością jest dostępny dla jej przedstawiciela ustawowego, który złożył wniosek o wydanie fizycznego dokumentu. Dzięki temu może on posługiwać się legitymacją cyfrową w imieniu dziecka.

Aby dodać dokument osoby, którą się reprezentuje, należy postępować tak samo, jak w przypadku dodawania własnych dokumentów. Możliwość posiadania tej legitymacji w aplikacji zależy od statusu uprawnień w bazie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

W mObywatelu możliwe jest równoczesne przechowywanie własnej legitymacji oraz dokumentów osób reprezentowanych.

Wspólne działania służb na rzecz bezpieczeństwa dzieci w powiecie puckim

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 10 lipiec 2025
Odsłony: 395

W dniu 09.07.2025 r. Powiatowy Szpital w Pucku we współpracy z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku zorganizował spotkanie z przedstawicielami instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia, życia i bezpieczeństwa dzieci. Spotkanie odbyło się w sali konferencyjnej szpitala i dotyczyło zasad współpracy w sytuacjach, w których dzieci znajdują się w stanie zagrożenia zdrowia lub życia.

W spotkaniu uczestniczyli kierownicy oraz pracownicy:
– Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kosakowie
– Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku
– Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pucku
– Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krokowej
– Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastarni
– Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Helu
– Ośrodka Pomocy Społecznej we Władysławowie

oraz funkcjonariusze Komendy Powiatowej Policji w Pucku.

Podczas rozmów omówiono procedury interwencyjne, sposoby usprawnienia komunikacji między instytucjami oraz wypracowania skutecznych form wspólnego działania. Wszystko po to, aby zapewnić dzieciom jak najszybszą i najskuteczniejszą pomoc w sytuacjach kryzysowych.

Ustalono, że podobne spotkania będą odbywać się cyklicznie. Ma to służyć dalszemu wzmacnianiu współpracy międzyinstytucjonalnej oraz bieżącemu omawianiu trudnych przypadków wymagających skoordynowanej interwencji.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za zaangażowanie i wspólną troskę o bezpieczeństwo najmłodszych.

Strona 1 z 13

  • Strona startowa
  • Poprzednia strona
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następna strona
  • Przejdź na koniec

ePUAP - Załatw sprawę przez internet

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Logo Unii Europejskiej 

Facebook

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

Oferty pracy

  • Informacja o wyniku naboru na stanowisko SPECJALISTA/INTERWENT KRYZYSOWY
  • Informacja o wyniku naboru na stanowisko OD REFERENTA DO SPECJALISTY 
  • Nabór na stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY (do dnia 10.10.2025 r.)
  • Nabór na stanowisko: OD REFERENTA DO SPECJALISTY ( do dnia 12.09.2025 r.)
  • Nabór na stanowisko: SPECJALISTA/INTERWENT KRYZYSOWY ( do dnia 10.09.2025 r.)

Projekt "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie"

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pucku

 ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

(058) 673 41 93

sekretariat@pcprpuck.pl

Na skróty

  • Mapa strony
  • Druki do pobrania
  • Legitymacje
  • Projekty unijne
  • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
  • Deklaracja Dostępności

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Strategie i programy

Popularne artykuły

  • Dla osób ubiegających się o orzeczenie o niepełnosprawności, legitymację lub kartę parkingową
  • Kontakt OIK
  • Orzekanie o niepełnosprawności
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • LON

© 2017 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • Profil na Facebooku

  • Napisz do nas

Obserwuj nas na

Przeczytaj artykuł: Obowiązek informacyjny RODO
Zapoznałam/em się