Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Aktualności
  • Oferty pracy
  • Orzecznictwo
    • Karta Parkingowa
    • Legitymacja osoby niepełnosprawnej
  • Niepełnosprawni
    • PFRON
      • Programy PFRON
      • PFRON dla Ukrainy
      • Likwidacja barier
      • Sprzęt ortopedyczny
      • Sprzęt rehabilitacyjny
      • Turnusy rehabilitacyjne
    • Projekty Unijne
  • Piecza zastępcza
    • Procedura kwalifikacyjna
    • Usamodzielnieni
      • Informator
      • Mieszkanie treningowe
    • Wolontariat
      • Współpraca - szkoły
    • Prawnik
    • Procedury zabezpieczania młoletnich w pieczy zastępczej w powiecie puckim
  • POIK
    • Powiatowy Program Korekcyjny
    • Schronienie
    • Grupa Wsparcia
    • Formy udzielanej pomocy
    • Kontakt i pomoc
  • Druki i formularze
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • SOM
search
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

    Dowiedz się więcej o działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

    Czytaj więcej...
  • Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności
    Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności

    Dowiedz się więcej o PZON.

    Czytaj więcej...
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    Dowiedz się więcej o PFRON.

    Czytaj więcej...
Previous Next

Najnowsze informacje

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: wicedyrektor

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 10 maj 2021
Odsłony: 4184

 

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza

nabór kandydatów na  stanowisko urzędnicze:

wicedyrektor a Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

w wymiarze 1 etat

 

Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

84-100 Puck, ul. Kolejowa 7C

Warunki pracy na stanowisku:

Praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8- godzinnym

Wymagania niezbędne:

1. Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);

2. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

3. Nie był/a prawomocne skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do  wykonania obowiązków wicedyrektora;

5. Wykształcenie wyższe  w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce;

6. Posiada co najmniej 5-letni staż pracy w pomocy społecznej;

7. Nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

1. Biegła znajomość ustawy o o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy Kodeks pracy, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;

2. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;

3. Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi:

1. Podejmowanie działań zapewniających prawidłową realizację zadań jednostki;

2. Współpraca z organami samorządów terytorialnych, sądami powszechnymi, policją, placówkami i innymi jednostkami opiekuńczo-wychowawczymi w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej;

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie rodzinnej pieczy zastępczej. Ustawy o pomocy społecznej oraz rozporządzenia w sprawie orzekania
O niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności;

wym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
I finansowych;

4. Nadzór nad funkcjonowaniem kontroli zarządczej w jednostce.

Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) kwestionariusz osobowy kandydata wg wzoru;

c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;

d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie w przypadku zatrudnienia;

e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA);

g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych;

h) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

k) oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;

l) klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

Inne informacje:

1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum nie przekraczał 6%.

2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa w siedzibie PCPR. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony w windę. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych jest dostępna w budynku na parterze. Praca związana z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku.

3. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

4. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. Z 11 lipca 2019r. poz. 1282, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

5. Miejsce i termin składania dokumentów:

Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych
i zaadresowanych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko wicedyrektora’’ w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, ul. Kolejowa 7C (wejście od windy) lub pocztą na wskazany adres PCPR w terminie do dnia 21 maja 2021r. do godz.10:00.

Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie kompletne nie będą rozpatrywane.

W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one zniszczone.

Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR Puck oraz na tablicy ogłoszeń PCPR Puck.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR w Pucku przez okres jednego miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR Puck nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w zespole finansowo-administracyjnym pod numerem 58 673 41 93, wew. 23.

                                                               

Dyrektor PCPR w Pucku   

 

Załączniki:

docklauzula_rodo_oświadczenie.doc25 KB10/05/2021

dockwestionariusz_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie_2021.doc27.5 KB10/05/2021    

Szkolenie dla MOPS i GOPS z terenu powiatu puckiego

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 09 kwiecień 2021
Odsłony: 1683

kobieta siedzaca na podłodze z laptopem, kubkiem i książkami

 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku  w dniach 8 i 9 kwietnia 2021r. zorganizowało szkolenie dla pracowników socjalnych oraz asystentów rodzin zatrudnionych w MOPS i GOPS na terenie powiatu Puckiego pt. "Tworzenie i realizacja planów pracy z rodziną". Szkolenie było prowadzone w formie warsztatowej, za pomocą platformy ZOOM. Prowadzącym szkolenie był Pan Tomasz Polkowski – trener szkoleniowy, autor wielu materiałów szkoleniowych i metodycznych, prezes Fundacji Dziecko i Rodzina i rodzic zastępczy.

Program szkolenia obejmował następujące tematy:

 

Czwartek:

  • Znaczenie więzi w  rozwoju dziecka. Rozpoznawanie wzorców więzi,
    zaburzeń więzi, metody pracy z dziećmi i rodzinami w przypadku więzi pozabezpiecznych.
  • 10 warunków reintegracji dziecka z rodziną.
  • Genogram, jego cele i metody wykorzystania w pracy z rodziną
  • Narzędzia "miękkie": elementy komunikacji z rodziną przy pomocy podejścia skupionego na rozwiązaniach

Piątek:

  • Ekomapa i jej wykorzystanie do tworzenia planu pracy z rodziną
  • Tworzenie tabeli planu pracy z rodziną z uwzględnieniem celu głównego, 
    celów szczegółowych, działań długoterminowych, krótkoterminowych, 
    harmonogramu działań, osób odpowiedzialnych i metody ewaluacji.
  • Ćwiczenie analizy przypadku na podstawie przykładów rodzin zgłoszonych przez uczestników


Uczestnicy otrzymali materiały szkoleniowe przesłane drogą elektroniczną. Celem szkolenia było wzmocnienie kompetencji pracowników służb społecznych z terenu powiatu puckiego.

Protokół z wyboru oferty

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 23 marzec 2021
Odsłony: 1675

pdf202103231153.pdf692.87 KB23/03/2021, 15:28

Szkolenie dla rodzin zastępczych

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 22 marzec 2021
Odsłony: 1815

koncepcja samouczkow online 52683 37481

 

W dniach 12 i 19 marca 2021r. odbyło się kolejne szkolenie dla rodzin zastępczych. Dzieci przebywające w systemie pieczy zastępczej zmagają się z wieloma trudnościami, nie rzadko stoją przed wyzwaniami, które dla osób dorosłych są nie łatwe do pokonania. Niestety okres trwającej pandemii może dodatkowo wzmagać negatywne emocje i funkcjonowanie, czas izolacji, brak bezpośrednich kontaktów rówieśniczych, przebywanie poza rodziną swojego pochodzenia razem z obciążeniami wynikającymi z zaniedbań, których w nich doznały powodują, że należało kolejny raz przyjrzeć się zaburzeniom z którymi na co dzień borykają się najmłodsi. Mówią, że nie ma idealnych rodziców, posiadających całościową wiedzę z każdej dziedziny. Również rodzice zastępczy czerpią lekcję z każdego dnia opieki nad dziećmi, ucząc się ich, odnajdując ich potrzeby. Jednak wiedzę zdobywaną poprzez doświadczenie należy pielęgnować poprzez przygotowanie specjalistyczne.Tematyka szkolenia obejmowała zakres podstawowych wiadomości na temat etapów rozwoju dziecka, odczytywanie potrzeb na podstawie zachowania dziecka, sposoby reagowanie na potrzeby, a także pracę z dzieckiem przejawiającym specyficzne zachowania. Ponadto poświęcono uwagę na:

  • Reaktywne Zaburzenie Więzi
  • Podstawowa wiedza na temat dzieci z autyzmem
  • Zespół Aspergera
  • FAS i FASD
  • Niepełnosprawność intelektualna
  • Zespół Stresu Pourazowego
  • ADHD
  • Depresja dziecięca
  • Nerwice dziecięce

Szkolenie prowadził Tomasz Polkowski – trener szkoleniowy, autor wielu materiałów szkoleniowych i metodycznych, prezes Fundacji Dziecko i Rodzina i rodzic zastępczy.
Obecny czas przynosi Naszym rodzinom dodatkowe obowiązki, w tym czasie przede wszystkim potrzeba wzmocnień, wsparcia i dobrego słowa. Jako pracownicy Centrum pragniemy wyrazić uznanie dla rodziców zastępczych, którzy pokonują swoje bariery, próbują swoich sił i uczą się nowych umiejętności – a wszystko po to, aby realizować swoje działania na rzecz dzieci.

Szkolenie z uwagi na sytuacje związaną z panującą pandemią COVID-19 odbyło się w formie zdalnej na platformie ZOOM.

Strona 40 z 79

  • Strona startowa
  • Poprzednia strona
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • ...
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • Następna strona
  • Przejdź na koniec

ePUAP - Załatw sprawę przez internet

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Logo Unii Europejskiej 

Facebook

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

Program "Aktywny samorząd"

  • Program: Dodatek do energii elektrycznej dla osób korzystających z koncentratora tlenu lub respiratora
  • Ankieta Ewaluacyjna "Aktywny Samorząd"
  • Program "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi"
  • Zarządzenie w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania ze środków PFRON
  • Program "Aktywny Samorząd"

Oferty pracy

  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 18.04.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 21.03.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG
  • Nabór na stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pucku

 ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

(058) 673 41 93

sekretariat@pcprpuck.pl

Na skróty

  • Mapa strony
  • Druki do pobrania
  • Legitymacje
  • Projekty unijne
  • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
  • Deklaracja Dostępności

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Strategie i programy

Popularne artykuły

  • Informacje kontaktowe
  • Polityka plików Cookie
  • Pomoc psychologiczna dla osób w kryzysie
  • Dla osób ubiegających się o orzeczenie o niepełnosprawności, legitymację lub kartę parkingową
  • Orzekanie o niepełnosprawności

© 2017 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • Profil na Facebooku

  • Napisz do nas

Obserwuj nas na

Przeczytaj artykuł: Obowiązek informacyjny RODO
Zapoznałam/em się