Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Aktualności
  • Oferty pracy
  • Orzecznictwo
    • Karta Parkingowa
    • Legitymacja osoby niepełnosprawnej
  • Niepełnosprawni
    • PFRON
      • Programy PFRON
      • PFRON dla Ukrainy
      • Likwidacja barier
      • Sprzęt ortopedyczny
      • Sprzęt rehabilitacyjny
      • Turnusy rehabilitacyjne
    • Projekty Unijne
  • Piecza zastępcza
    • Procedura kwalifikacyjna
    • Usamodzielnieni
      • Informator
      • Mieszkanie treningowe
    • Wolontariat
      • Współpraca - szkoły
    • Prawnik
    • Procedury zabezpieczania młoletnich w pieczy zastępczej w powiecie puckim
  • POIK
    • Powiatowy Program Korekcyjny
    • Schronienie
    • Grupa Wsparcia
    • Formy udzielanej pomocy
    • Kontakt i pomoc
  • Druki i formularze
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • SOM
search
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

    Dowiedz się więcej o działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.

    Czytaj więcej...
  • Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności
    Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności

    Dowiedz się więcej o PZON.

    Czytaj więcej...
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    Dowiedz się więcej o PFRON.

    Czytaj więcej...
Previous Next

Najnowsze informacje

Nabór na stanowisko Pomoc biurowa

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 21 maj 2020
Odsłony: 1925

Puck, dnia 21.05.2020r.

      Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na stanowisko

POMOC BIUROWA- umowa na   czas określony

w wymiarze 1/2 etatu

1. Wymagania formalne niezbędne:

  • kandydat posiada wykształcenie średnie;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
  2. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  3. odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  4. wysoki stopień empatii;
  5. kreatywność, dyspozycyjność;
  6. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  8. umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań:

 Obsługa sekretariatu PCPR 

  • przygotowanie i przekazywanie przychodzącej korespondencji dla Dyrektora Centrum;
  • przyjmowanie i obsługa klientów;
  • odbiór i rejestracja w Elektronicznym Obiegu Dokumentów korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie rejestru poczty wychodzącej;
  • wydawanie i przyjmowanie wniosków;
  • pisanie i redagowanie pism zleconych przez Dyrektora oraz ogólnych;
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;
  • obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero);
  • prowadzenie rejestru delegacji;
  • prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów biurowych i druków;
  • przyjmowanie wniosków w sprawach orzekania o niepełnosprawności;
  • udzielanie informacji dotyczących przepisów w zakresie ulg i uprawnień dla osób
    niepełnosprawnych;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku;
  • archiwizacja dokumentó

4. Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. z 13 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z póź zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny ,CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1000).

 

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w siedzibie PCPR Puck w sekretariacie od godz. 7:30 do godz. 15:30  lub przesłane na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku  ul. Kolejowa 7C, 84-100 Puck w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Pomoc biurowa w terminie do dnia 29.05.2020r.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.

 

6. Informacje dodatkowe:

Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną o terminie,  której zostaną poinformowane telefonicznie.

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).

                                                                                              

                                                                                               Dyrektor PCPR

                                                                                               mgr Ewa Weiss-Miller

Nabór na stanowisko Pomoc biurowa

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 21 maj 2020
Odsłony: 6177

Puck, dnia 21.05.2020r.

      Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na stanowisko

POMOC BIUROWA- umowa na   czas określony

w wymiarze 1/2 etatu

1. Wymagania formalne niezbędne:

  • kandydat posiada wykształcenie średnie;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
  2. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  3. odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  4. wysoki stopień empatii;
  5. kreatywność, dyspozycyjność;
  6. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  7. umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  8. umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań:

 Obsługa sekretariatu PCPR 

  • przygotowanie i przekazywanie przychodzącej korespondencji dla Dyrektora Centrum;
  • przyjmowanie i obsługa klientów;
  • odbiór i rejestracja w Elektronicznym Obiegu Dokumentów korespondencji przychodzącej oraz prowadzenie rejestru poczty wychodzącej;
  • wydawanie i przyjmowanie wniosków;
  • pisanie i redagowanie pism zleconych przez Dyrektora oraz ogólnych;
  • przygotowywanie i wysyłanie korespondencji;
  • obsługa urządzeń biurowych (skaner, ksero);
  • prowadzenie rejestru delegacji;
  • prowadzenie rejestru i wydawanie materiałów biurowych i druków;
  • przyjmowanie wniosków w sprawach orzekania o niepełnosprawności;
  • udzielanie informacji dotyczących przepisów w zakresie ulg i uprawnień dla osób
    niepełnosprawnych;
  • wydawanie zaświadczeń potwierdzających złożenie wniosku;
  • archiwizacja dokumentó

4. Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. z 13 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z póź zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny ,CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 poz.1000).

 

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w siedzibie PCPR Puck w sekretariacie od godz. 7:30 do godz. 15:30  lub przesłane na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku  ul. Kolejowa 7C, 84-100 Puck w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko Pomoc biurowa w terminie do dnia 29.05.2020r.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.

 

6. Informacje dodatkowe:

Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną o terminie,  której zostaną poinformowane telefonicznie.

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).

                                                                                              

                                                                                               Dyrektor PCPR

                                                                                               mgr Ewa Weiss-Miller

Nabór na stanowisko - psycholog

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 12 maj 2020
Odsłony: 4712

Puck, dnia 12.05.2020r.

      Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na stanowisko

PSYCHOLOG- umowa na zastępstwo

w wymiarze 1/2 etatu

 

1. Wymagania formalne niezbędne:

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • kandydat posiada staż pracy wynoszący co najmniej 3 lata na stanowisku psychologa;
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy rodzinie, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  2. samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  3. odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  4. wysoki stopień empatii;
  5. kreatywność, dyspozycyjność;
  6. umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań:

  • Specjalistyczne poradnictwo oraz prowadzenie konsultacji psychologicznych, interwencyjne udzielanie pomocy psychologicznej.
  • Diagnozowanie i opiniowanie.
  • Dokumentowanie wykonywanych zadań,

4. Wymagane dokumenty:

  • CV oraz list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy na stanowisku psychologa;
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. z 13 czerwca 2016 r., Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z póź zm.), oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm).
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny ,CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2018 poz.1000).

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w siedzibie PCPR Puck w sekretariacie od godz. 7:30 do godz. 15:30  lub przesłane na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku  ul. Kolejowa 7C, 84-100 Puck w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na stanowisko PSYCHOLOGA w terminie do dnia 30.05.2020r. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wskazanym terminie lub dokumenty niekompletne, nie będą rozpatrywane.

6. Informacje dodatkowe:

Osoby, spełniające wymagania określone w ogłoszeniu mogą zostać zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną o terminie,  której zostaną poinformowane telefonicznie.

 

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. z 10 czerwca 2016 r., Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn.zm).                                                                                        

                                                                                               Dyrektor PCPR

                                                                                               mgr Ewa Weiss-Miller

Osobisty plan awaryjny dla osób doświadczających przemocy domowej

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Aktualności PCPR
Opublikowano: 06 maj 2020
Odsłony: 2001

plan awaryjny dla osób doswiadczajacych przemocy domowej

 

pdfOsobisty_plan_awaryjny_-_grafiki_do_druku.pdf1.09 MB07/05/2020, 08:39

pdfOsobisty_plan_awaryjny_-_poradnik.pdf431.41 KB07/05/2020, 08:39

Strona 54 z 79

  • Strona startowa
  • Poprzednia strona
  • ...
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • ...
  • 56
  • 57
  • 58
  • Następna strona
  • Przejdź na koniec

ePUAP - Załatw sprawę przez internet

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Logo Unii Europejskiej 

Facebook

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

Program "Aktywny samorząd"

  • Program: Dodatek do energii elektrycznej dla osób korzystających z koncentratora tlenu lub respiratora
  • Ankieta Ewaluacyjna "Aktywny Samorząd"
  • Program "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi"
  • Zarządzenie w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania ze środków PFRON
  • Program "Aktywny Samorząd"

Oferty pracy

  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 18.04.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG do 21.03.2025
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG
  • Nabór na stanowisko: PRACOWNIK SOCJALNY
  • Nabór na stanowisko: PSYCHOLOG

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pucku

 ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

(058) 673 41 93

sekretariat@pcprpuck.pl

Na skróty

  • Mapa strony
  • Druki do pobrania
  • Legitymacje
  • Projekty unijne
  • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
  • Deklaracja Dostępności

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Strategie i programy

Popularne artykuły

  • Informacje kontaktowe
  • Polityka plików Cookie
  • Pomoc psychologiczna dla osób w kryzysie
  • Dla osób ubiegających się o orzeczenie o niepełnosprawności, legitymację lub kartę parkingową
  • Orzekanie o niepełnosprawności

© 2017 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • Profil na Facebooku

  • Napisz do nas

Obserwuj nas na

Przeczytaj artykuł: Obowiązek informacyjny RODO
Zapoznałam/em się