Najnowsze informacje
Oferta pracy - pomoc biurowa
- Szczegóły
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 3456
DYREKTOR POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
W PUCKU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
POMOC BIUROWA W WYMIARZE 1 ETATU
w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
1. Wymagania niezbędne
1) wykształcenie co najmniej średnie;
2) obywatelstwo polskie;
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
2. Wymagania dodatkowe:
1) Preferowane wykształcenie administracyjne lub doświadczenie administracyjne;
2) Umiejętność komunikacji interpersonalnej, wysoka kultura osobista, wnikliwość, staranność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, odporność na stres, uprzejmość, sumienność;
3) Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), obsługa urządzeń biurowych;
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu;
2) Przyjmowanie, wydawanie dokumentów klienta jednostki;
3) Rejestracja i odbiór korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów;
4) Archiwizacja dokumentów;
5) Zamawianie artykułów biurowych i innych materiałów, usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania jednostki;
6) Kontakt z dostawcami, usługodawcami;
7) Wykonywanie innych poleceń dyrektora placówki;
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Warunki pracy:
1) Wymiar czasu pracy – pełen etat;
2) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
3) Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
4) Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę);
posiada odpowiednio dostosowane toalet dla osób niepełnosprawnych;
6. Wymagane dokumenty:
5) list motywacyjny;
6) życiorys – curriculum vitae;
7) oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
8) kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
9) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
10) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
11) oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
12) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
13) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
14) oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. poz. 1458).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata
i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 22.12.2022 r. do godz. 14:00, pod adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kolejowa 7 C
84-100 Puck
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko-POMOC BIUROWA”
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do PCPR).
Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 22.12.2022r. o godzinie 14:30.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.
Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).
dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Magdalena Grabińska
Zmiana godzin pracy urzędu
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 940
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku uprzejmie informuje, że
w czwartek 10.11.2022 roku
urząd będzie czynny w godzinach
7:30-15:30
Za utrudnienia przepraszamy.
Informator dla osób z niepełnosprawnością
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 975
"Informator dla osób z niepełnosprawnością" powstał z inicjatywy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) przy współpracy Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
Zebraliśmy w nim najważniejsze informacje, które mogą być przydatne dla osób z niepełnosprawnością. Opisaliśmy m.in. zasady przyznawania rent, przebieg orzecznictwa lekarskiego, warunki rehabilitacji leczniczej prowadzonej przez ZUS oraz uprawnienia pracownicze. W „Informatorze…" wyjaśniliśmy także, na jaką pomoc z PFRON mogą liczyć osoby z niepełnosprawnością oraz pracodawcy zatrudniający takich pracowników. Omówiliśmy zasady ubiegania się o tego rodzaju wsparcie, warunki jego udzielenia i niezbędne dokumenty.
Przybliżyliśmy również możliwość składania wniosków o dofinansowanie przez internet. Służy temu System Obsługi Wsparcia finansowanego przez PFRON (SOW), dostępny na stronie: https://sow.pfron.org.pl/
Link do informatora:
Informacje dla osób przyjeżdżających wraz z dziećmi z Ukrainy do Polski
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 995