Najnowsze informacje
Grupa Wsparcia
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 866
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku – organizator rodzinnej pieczy zastępczej w powiecie puckim, uprzejmie informuje, że organizuje wsparcie w ramach Grup Wsparcia dla rodzin zastępczych spokrewnionych i niezawodowych funkcjonujących w powiecie puckim.
W czasie spotkań można wyrazić swoje troski, problemy, a także dowiedzieć się postępować w różnych sytuacjach związanych z wychowywaniem dzieci, rozumieniu ich zachowań, a także siebie samego jako rodzica zastępczego.
Spotkania odbywać się będą w godzinach od 10.00 – 12.00 w sali konferencyjnej w budynku Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego przy ul. Kolejowej 7B w Pucku, w następujących terminach:
-
04.08.2023r.
-
15.09.2023r.
-
27.10.2023r.
-
08.12.2023r.
Osobą prowadzącą Grupę Wsparcia jest Pani Katarzyna Parchem - psycholog, socjoterapeuta, trener, psychoterapeuta systemowy. Pani Katarzyna Parchem w swoim gabinet psychologicznym prowadzi konsultacje, terapię psychologiczną, psychoterapię dzieci i młodzieży (m.in. zaburzenia nastroju, zaburzenia zachowania, zaburzenia lękowe, traumy, trudności w nawiązywaniu i podtrzymywaniu relacji interpersonalnych, eksperymentowanie i używanie substancji psychoaktywnych, problemy z agresją lub skrają nieśmiałością, żałoba, obniżona motywacja), terapię rodzin (m.in. kryzysy rodzinne, konflikty, trudności w komunikacji, zaburzenia emocjonalne). Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów dla dzieci i młodzieży, zajęć socjoterapeutycznych, szkoleń Rad Pedagogicznych, w opiniowaniu o motywacji i predyspozycji dla kandydatów na rodziny zastępcze.
Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, PSYCHOLOG
- Szczegóły
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 2576
DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
PSYCHOLOG
w wymiarze 1/1 etatu,
zatrudnienie w ramach projektu
„System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”
umowa na czas określony
1. Wymagania niezbędne
- kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
- kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
- kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
- kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kandydat posiada nieposzlakowana opinia;
2. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
- wysoki stopień empatii;
- kreatywność, dyspozycyjność;
- umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- specjalistyczne poradnictwo oraz prowadzenie konsultacji psychologicznych, interwencyjne udzielanie pomocy psychologicznej;
- pomoc osobom, które znalazły się w sytuacji kryzysowej m.in. doświadczają przemocy; przeżywają kryzys w związku, mają trudności wychowawcze, straciły bliską osobę itp.;
- wsparcie w zrozumieniu mechanizmów psychologicznych pojawiających się w przeżywaniu sytuacji trudnej;
- pokazanie możliwości i sposobów radzenia sobie w kryzysie;
- pomoc w powrocie do odzyskania stabilizacji emocjonalnej;
- prowadzenie warsztatów psychoedukacyjnych;
- udzielanie wsparcia w terenie;
- konsultacje indywidualne i/lub grupowe;
- przygotowywanie danych do sprawozdań.
4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.
5. Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy – pełny etat;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
- Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalet dla osób niepełnosprawnych;
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
- kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 21.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Kolejowa 7 C
84-100 Puck
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko-PSYCHOLOG”
Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki).Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 21.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193. Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).
Załącznik do pobrania: Kwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB
Puck dnia 13.07.2023 r.
dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Magdalena Grabińska
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 886
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko: Pedagog w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko pedagoga nie został wybrany żaden kandydat.
Wsparcie dla rodzin zastępczych i dzieci
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 801
Pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, a szczególnie Zespołu pieczy zastępczej, w realizacji inicjatyw podejmowanych z myślą o dzieciach przebywających w pieczy zastępczej, a także na rzecz rodziców zastępczych i osób prowadzących rodzinne domy dziecka, dzielą się pomysłami i wkładają własne siły w ich realizację. Jednak i nasze możliwości są ograniczone. Chętnie przyjmiemy wsparcie zarówno od osób prywatnych, jak i od firm. Możecie Państwo spełniać marzenia dzieci przekazując dla nich zakupione przez siebie książki, zabawki, materiały plastyczne czy gry planszowe i edukacyjne. Możecie Państwo przekazać na ich rzecz większą liczbę paczek, które podarujemy dzieciom na święta. Możecie Państwo wesprzeć realizowane dla nich zajęcia, przyczyniając się do rozwoju ich pasji i zainteresowań. Możecie Państwo zaproponować inną, bezgotówkową formę wsparcia, czekamy na pomysły. Jesteśmy pewni, że oprócz poczucia satysfakcji możecie Państwo dać wspaniały przykład ludzkiej dobroci i społecznego wsparcia. Ucieszy nas każdy, nawet najmniejszy gest z Państwa strony.
Liczymy na Państwa ogromne serce – w zamian zapewniamy wdzięczność naszą, jak i dzieci, którzy kojarzyć Państwa będą jako tych, którzy im dobrze życzą.
Zapraszamy Państwa do kontaktu z Panią Wiesławą Derc – Kierownikiem Zespołu pieczy zastępczej: numer kontaktowy 507 – 087 - 489 lub 58 / 673 41 93, a także e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dziękujemy, dobro wraca ❤