Najnowsze informacje
Nabór - referent ds. świadczeń
- Szczegóły
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 3362
OGŁOSZENIE O NABORZE
DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
referent ds. świadczeń w wymiarze 1 etat- umowa na czas określony
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
84-100 Puck, ul. Kolejowa 7C
Warunki pracy na stanowisku:
Praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8- godzinnym
Wymagania niezbędne:
- Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego;
- Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiada wykształcenie średnie: ogólne, administracyjne.
- Znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej i aktów wykonawczych do ustawy;
- ustawy o pomocy społecznej;
- ustawy o samorządzie powiatowym;
- kodeksu postępowania administracyjnego;
Wymagania dodatkowe:
- Odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność, kreatywność;
- Bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych ( WORD, EXECEL);
- Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi:
- Sporządzanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Realizacja świadczeń dla rodzin zastępczych i prowadzących rodzinne domy dziecka zgodnie z ustawą o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej oraz ustawą o pomocy społecznej;
- Wprowadzanie danych niezbędnych do realizacji świadczeń do systemu komputerowego;
- Terminowe przygotowanie list wypłat dla rodzin;
- Przygotowanie materiałów do sprawozdań, w szczególności MPiPS w zakresie świadczeń;
- Sporządzanie porozumień pomiędzy powiatami;
- Sporządzanie not o odpłatnościach do zawartych porozumień;
- Prowadzenie rejestru porozumień i rejestru not do porozumień;
- Sporządzanie not dotyczących odpłatności gmin za dzieci umieszczonych w placówkach oraz rodzinach zastępczych;
- Prowadzenie rejestru odpłatności gmin;
- Wypełnianie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych;
- Księgowanie wyciągu bankowego dochodów;
- Księgowanie dokumentów finansowych;
- Uzgadnianie kont finansowych z księgowanych dokumentów;
- Archiwizacja dokumentów finansowych;
- Obsługa programu POMOST, EDOK, DDJ FINANSE;
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz życiorys (CV);
- Kwestionariusz osobowy kandydata wg wzoru;
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- Kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie w przypadku zatrudnienia;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych; - Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- Klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum nie przekraczał 6%.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa w siedzibie PCPR. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony w windę. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych jest dostępna w budynku na parterze. Praca związana z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku.
- W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2022r. poz. 530, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
- Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych
i zaadresowanych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko Referent ds. świadczeń’’ w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, ul. Kolejowa 7C (wejście od windy) lub pocztą na wskazany adres PCPR w terminie do dnia 18 marca 2022r. do godz.14:00. - Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie kompletne nie będą rozpatrywane.
- W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one zniszczone.
- Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
- Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR Puck oraz na tablicy ogłoszeń PCPR Puck.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR w Pucku przez okres jednego miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR Puck nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w zespole finansowo-administracyjnym pod numerem 58 673 41 93, wew. 23.
Puck, dnia 09 marca 2022r.
Magdalena Grabińska
Dyrektor PCPR w Pucku
kwestionariusz_i_klauzula_rodo_kandydata_na_stanowisko.doc43 KB
Jak rozmawiać z dziećmi o wojnie?
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 995
Utrudnienia telefoniczne
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 927
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku uprzejmie informuje, że ma trudności w obsłudze klienta w związku z awarią linii telefonicznej. Staramy się zwalczyć problem możliwie jak najszybciej, za utrudnienia przepraszamy. Zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Rusza nabór wniosków dla programu Aktywny Samorząd
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 1005
Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 marca 2022 r. rozpoczyna się nabór wniosków z pilotażowego programu „Aktywny Samorząd”. Wszelkie informacje dotyczące programu dostępne są tutaj.