Najnowsze informacje
"Aktywny Samorząd" Moduł I
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 1322
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku informuje, że wnioski z programu pilotażowego "Aktywny Samorząd" Moduł I można składać do dnia 31.08.2021 r.
Zapraszamy na V Bieg na rzecz rodzicielstwa zastępczego!
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności PCPR
- Odsłony: 1157
Oferty pracy w POW w Kłaninie
- Szczegóły
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 4214
Placówka opiekuńczo- wychowawcza w Kłaninie poszukuje osób na stanowisko: pedagog i wychowawca. Szczegóły poniżej:
Placówka_Opiekuńczo-Wychowawcza_nr_1_w_Kłaninie-_pedagog.pdf88.33 KB27/08/2021, 09:04
Placówka_Opiekuńczo-Wychowawcza_nr_2_w_Kłaninie-_pedagog.pdf90.53 KB27/08/2021, 09:04
Placówka_Opiekuńczo-Wychowawcza_nr_2_w_Kłaninie-_wychowawca.pdf95.79 KB27/08/2021, 09:04
Ogłoszenie o naborze: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
- Szczegóły
- Kategoria: Oferty pracy
- Odsłony: 5201
DYREKTOR
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
ogłasza
nabór kandydatów na stanowisko
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
w wymiarze 1 etat
Umowa na czas określony-zastępstwo
Nazwa i adres jednostki, miejsce wykonywania pracy:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
84-100 Puck, ul. Kolejowa 7C
Warunki pracy na stanowisku:
Praca w trybie jednozmianowym, przeciętnie 8- godzinnym
Wymagania niezbędne:
1. Kandydat posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
2. Kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
3. Kandydat nie był/a prawomocne skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. Kandydat posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonania obowiązków wicedyrektora;
5. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce w kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji;
6. Nieposzlakowana opinia;
7. Kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego.
8. Kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona.
Wymagania dodatkowe:
1. Biegła znajomość ustawy o o wspieraniu i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy Kodeks rodzinny i opiekuńczy.
2. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres;
3. Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, samodzielność oraz umiejętność sprawnej organizacji pracy.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to między innymi:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie rodzinnej pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks rodzinny i opiekuńczy.
2. Współpraca z organami samorządów terytorialnych, sądami powszechnymi, policją, placówkami i innymi jednostkami opiekuńczo-wychowawczymi w sprawach dotyczących opieki i wychowania dzieci pozbawionych częściowo lub całkowicie opieki rodzicielskiej;
3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie rodzinnej pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej.
Wymagane dokumenty:
a) CV, list motywacyjny;
b) kwestionariusz osobowy kandydata wg wzoru;
c) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub zaświadczenie w przypadku zatrudnienia;
e) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
f) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA);
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
k) oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
l) klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku.
Inne informacje:
1.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum nie przekraczał 6%.
2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca biurowa w siedzibie PCPR. Stanowisko pracy ma charakter pracy biurowej z obsługą komputera i urządzeń biurowych. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych wyposażony w windę. Ciągi komunikacyjne umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta dla osób niepełnosprawnych jest dostępna w budynku na parterze. Praca związana z samodzielnym dojazdem i wejściem na teren budynku.
3. W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenia na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata lub biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
4. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. Z 11 lipca 2019r. poz. 1282, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Miejsce i termin składania dokumentów:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci winni składać w zamkniętych
i zaadresowanych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko KOORDYNATOR’’ w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku, ul. Kolejowa 7C (wejście od windy) lub pocztą na wskazany adres PCPR w terminie do dnia 20 sierpnia 2021r. do godz.10:00.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie kompletne nie będą rozpatrywane.
W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączeniu oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one zniszczone.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR Puck oraz na tablicy ogłoszeń PCPR Puck.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w kadrach PCPR w Pucku przez okres jednego miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. PCPR Puck nie odsyła dokumentów kandydatom. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać w zespole finansowo-administracyjnym pod numerem 58 673 41 93, wew. 23.
Dyrektor PCPR w Pucku
Załączniki:
kwestionariusz_dla_osoby_ubiegającej_się_o_zatrudnienie_2021.doc27.5 KB
klauzula_rodo_oświadczenie.doc25 KB10/05/2021