Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
  • Czcionka
  • A- A A+
  • kontrast
  • Przełącz się na tryb domyślny. Wysoki kontrast - tryb czarny i biały Wysoki kontrast - tryb czarny i żółty Wysoki kontrast - tryb żółty i czarny
  • Widok
  • Stały układ Szeroki układ
  • Aktualności
  • Oferty pracy
  • Orzecznictwo
    • Karta Parkingowa
    • Legitymacja osoby niepełnosprawnej
  • Niepełnosprawni
    • PFRON
      • Programy PFRON
      • PFRON dla Ukrainy
      • Likwidacja barier
      • Sprzęt ortopedyczny
      • Sprzęt rehabilitacyjny
      • Turnusy rehabilitacyjne
    • Projekty Unijne
  • Piecza zastępcza
    • Procedura kwalifikacyjna
    • Usamodzielnieni
      • Informator
      • Mieszkanie treningowe
      • Mieszkanie chronione
    • Wolontariat
      • Współpraca - szkoły
    • Prawnik
  • OIK
    • Powiatowy Program Korekcyjny
    • Hostel
    • KORONAWIRUS
    • Grupa Wsparcia
    • Formy udzielanej pomocy
    • Kontakt i pomoc
  • Druki i formularze
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
search
  • Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku
    Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

    Dowiedz się więcej o powiatowym centrum pomocy rodzinie w Pucku.

    Czytaj więcej...
  • Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności
    Powiatowy zespół ds. orzekania o niepełnosprawności

    Dowiedz się więcej o PZON.

    Czytaj więcej...
  • Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

    Dowiedz się więcej o PFRON.

    Czytaj więcej...
Previous Next

Najnowsze informacje

Nabór na stanowisko: pedagog

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 11 lipiec 2023
Odsłony: 423

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PEDAGOG

w wymiarze 1/2 etatu, umowa współpracy

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowana opinia;

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy rodzinie, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • wsparcie pedagogiczne dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,
  • prowadzeniu indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców zastępczych i dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,
  • udział w opracowywaniu diagnozy sytuacji opiekuńczo-wychowawczych w celu rozwiązywania problemów wychowawczych oraz wspierania rozwoju podopiecznych,
  • udzielanie pomocy pedagogiczneJ, w tym prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i udzielanie konsultacji wychowawczych,
  • współpraca z asystentami z ops w celu koordynacji działań pomocowych dla rodziców biologicznych dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej,
  • podejmowania działań z zakresu profilaktyki uzależnień i innych problemów dzieci i młodzieży umieszczonej w pieczy zastępczej,
  • wsparcie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym np. w zakresie odpowiedniego wychowania i opieki nad dzieckiem,
  • współpraca z koordynatorami rodzinnej pieczy,
  • koordynowanie działań dla rodzin zastępczych i rodzinnego domu dziecka oraz dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej,
  • przygotowywanie ocen i diagnoz rodzin zastępczych oraz dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej,
  • przygotowanie planu pomocy rodzin zastępczych,
  • wsparcie rodzin zastępczych,
  • współpraca z Zespołem rodzinnej pieczy zastępczej, rodzinami zastępczymi oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – niepełny etat;
  • Praca przy komputerze do 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę);posiada odpowiednio dostosowaną toaletę dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  •  list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 28.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-PEDAGOG”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki).Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 28.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193. Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 11.07.2023 r.

dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Magdalena Grabińska

Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, PRACOWNIK SOCJALNY

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 05 lipiec 2023
Odsłony: 591

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PRACOWNIK SOCJALNY

w wymiarze 1/1 etatu,

 zatrudnienie w ramach projektu

„System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”

umowa na czas określony

 

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku praca socjalna,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • specjalizacja z zakresu organizacji i zarządzania w pomocy społecznej;

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • praca socjalna z osobami doświadczającymi sytuacji kryzysowych
  • wszczynanie procedury „Niebieskie Karty”,
  • praca z osobami umieszczonymi w mieszkaniu interwencyjnym,
  • nadzór i koordynacja funkcjonowania mieszkania interwencyjnego,
  • opracowanie planu pomocy z osobami doświadczającymi kryzysu dostosowanego do indywidualnej sytuacji klienta,
  • interdyscyplinarna współpraca z przedstawicielami instytucji pomocowych na terenie powiatu puckiego i innych,
  • działanie na rzecz rozwoju OIK m.in. pozyskiwanie środków zewnętrznych,
  • promowanie informacji dotyczących oferty pomocowej OIK, przygotowywanie materiałów informacyjnych,
  • podnoszenie swoich kompetencji poprzez systematyczny udział w szkoleniach,
  • prowadzenie działalności edukacyjnej i szkoleniowej dla różnych grup odbiorców,
  • tworzenie i realizacja programów profilaktycznych,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-PRACOWNIK SOCJALNY”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 14.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 05.07.2023 r.

 dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Magdalena Grabińska

Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, INTERWENT KRYZYSOWY

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 05 lipiec 2023
Odsłony: 596

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

INTERWENT KRYZYSOWY

w wymiarze 1/1 etatu,

 zatrudnienie w ramach projektu

„System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”

umowa na czas określony

 

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie co najmniej średnie;
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;

2. Wymagania dodatkowe:

  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.
  • znajomość ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • pierwszy kontakt z klientem, zapewnienie odpowiednich warunków i poczucia bezpieczeństwa dla osoby w kryzysie z poszanowaniem jej aktualnej sytuacji życiowej oraz stanu psychofizycznego
  • udzielanie pomocy osobie znajdującej się w sytuacji kryzysowej poprzez wstępne rozpoznanie tematyki problemu i przekierowanie do odpowiedniego specjalisty
  • wspieranie i motywowanie klienta do skorzystania z oferowanej pomocy lub jej kontynuacji
  • udzielanie informacji o ofercie pomocowej w OIK
  • udzielanie informacji o innych instytucjach pomocowych na terenie powiatu puckiego świadczących pomoc w zakresie pomocy społecznej
  • pomoc w sporządzaniu dokumentacji klienta
  • koordynowanie pracy administracyjnej w OIK
  • interdyscyplinarna współpraca z przedstawicielami instytucji pomocowych z terenu powiatu puckiego i innych
  • prowadzenie kalendarza spotkań klientów ze specjalistami
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – pełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-INTERWENT KRYZYSOWY”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 14.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 05.07.2023 r.

 dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Magdalena Grabińska

 

Nabór na stanowisko: psycholog

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Kategoria: Oferty pracy
Opublikowano: 05 lipiec 2023
Odsłony: 554

DYREKTOR

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:

PSYCHOLOG

w wymiarze 3/4 etatu, umowa na zastępstwo, umowa współpracy

1. Wymagania niezbędne

  • kandydat posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia,
  • kandydat posiada 2-letnie doświadczenie w poradnictwie rodzinnym;
  • kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  • wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
  • kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  • kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kandydat posiada nieposzlakowaną opinię;

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca o 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy rodzinie, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • odpowiedzialność za wykonywanie powierzonych zadań;
  • wysoki stopień empatii;
  • kreatywność, dyspozycyjność;
  • umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz pakietu Office;
  • prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność pracy w zespole.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • specjalistyczne poradnictwo oraz prowadzenie konsultacji psychologicznych, interwencyjne udzielanie pomocy psychologicznej.
  • diagnozowanie i opiniowanie.
  • dokumentowanie wykonywanych zadań,
  • przygotowywanie ocen i diagnoz rodzin zastępczych oraz dzieci umieszczonych w rodzinnych formach pieczy zastępczej,
  • przygotowanie planu pomocy rodzin zastępczych,
  • wsparcie rodzin zastępczych,
  • współpraca z Zespołem rodzinnej pieczy zastępczej, rodzinami zastępczymi oraz prowadzącymi rodzinny dom dziecka,
  • przygotowywanie danych do sprawozdań.

4. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

5. Warunki pracy:

  • Wymiar czasu pracy – niepełny etat;
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  • Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Puck ul. Kolejowa 7C, pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze budynku
  • Bariery architektoniczne – (budynek wyposażony jest w windę); posiada odpowiednio dostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru zamieszczonego poniżej;
  • kserokopie świadectw pracy lub oryginały zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
  • kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji – zgodnie z ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r., poz. 1000 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Oferowane stanowisko nie jest stanowiskiem urzędniczym, w związku z czym nie ma zastosowania procedura naboru i rozstrzygnięcia konkursu przewidziana w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530 późn.zm).

Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata i złożone osobiście w sekretariacie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie lub doręczone listownie w terminie do dnia 14.07.2023 r. do godz. 14:00, pod adres:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Kolejowa 7 C

84-100 Puck

w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na wolne stanowisko-PSYCHOLOG”

Aplikacje, które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do jednostki). Otwarcie ofert nastąpi w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w dniu 14.07.2023r. o godzinie 14:30. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 058 6734193.Kandydaci spełniających wymagania formalne, o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej PCPR (www.pcprpuck.pl.).

Załącznik do pobrania: docKwestionariusz i klauzula RODO dla kandydata43 KB

 

Puck dnia 05.07.2023 r.

 dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

Magdalena Grabińska

Strona 3 z 61

  • Strona startowa
  • Poprzednia strona
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Następna strona
  • Przejdź na koniec

ePUAP - Załatw sprawę przez internet

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej

http://epuap.gov.pl/wps/portal/

Logo Unii Europejskiej 

Facebook

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku

Program "Aktywny samorząd"

  • Ankieta Ewaluacyjna "Aktywny Samorząd"
  • Program "Pomoc osobom niepełnosprawnym poszkodowanym w wyniku żywiołu lub sytuacji kryzysowych wywołanych chorobami zakaźnymi"
  • Zarządzenie w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania ze środków PFRON
  • Program "Aktywny Samorząd"
  • Program "Stabilne zatrudnienie"

Oferty pracy

  • Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, PSYCHOLOG
  • Nabór na stanowisko: pedagog
  • Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, PRACOWNIK SOCJALNY
  • Nabór w ramach projektu „System aktywizacji społeczno-zawodowej w powiecie puckim- Aktywator- etap II”, INTERWENT KRYZYSOWY
  • Nabór na stanowisko: psycholog
  • Fundacja EY
  • Biolonica
  • Cukiernia Hintzke
  • Netcom Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe
  • Multikino
  • Womar
  • CKPIS
  • COS_OPO_Cetniewo
  • Konica_Minolta
  • logo_razem
  • logo_intermarche
  • AKWARIUM_LOGO
  • jumpcity
  • Logo_Auchan
  • logo_spa
  • logo-marko
  • logo-powiat
  • Kaszmir
  • Bar Country
Previous Next Play Pause

Dane kontaktowe

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Pucku

 ul. Kolejowa 7c, 84-100 Puck

(058) 673 41 93

sekretariat@pcprpuck.pl

Na skróty

  • Mapa strony
  • Druki do pobrania
  • Legitymacje
  • Projekty unijne
  • Lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa
  • Deklaracja Dostępności

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Zamówienia publiczne
  • Oferty pracy
  • Strategie i programy

Popularne artykuły

  • Informacje kontaktowe
  • Polityka plików Cookie
  • Dla osób ubiegających się o orzeczenie o niepełnosprawności, legitymację lub kartę parkingową
  • Orzekanie o niepełnosprawności
  • Kontakt OIK

© 2017 - Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pucku. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • Profil na Facebooku

  • Napisz do nas

Obserwuj nas na

Przeczytaj artykuł: Obowiązek informacyjny RODO
Zapoznałam/em się